thuismetsijtze.reismee.nl

Walking in the park.

Een bijzondere plaat van Colosseum, prachtige muziek, teksten van Pete Brown, die veel teksten schreef bij de muziek van Jack Bruce, ik voeg er niets aan toe anders is het niet te lezen op de site. Jack Bruce speelde bij Cream. Mijn broer Kees houdt ook veel van de muziek, ik weet dat ik het niet moet doen, maar doe het toch, lieve Kees, ik weet het, ik plaats je voor het blok, ik heb je geschreven, gevraagd om samen naar de dierentuin te gaan, daarna te eten met de hele familie, jij was altijd de spil van het familie gebeuren, maar je bent verdwenen in iets wat ik niet begrijp, we praten er al jaren over, misschien kan je het tegelen in de kerk aan anderen overlaten en de moed opbrengen om samen met ons te zijn. Kus lieve broer ik houd van je.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!