thuismetsijtze.reismee.nl

Little girl blue.

Janis Joplin, ik weet even niet wat ik moet schrijven, luisteren is beter, het beste als je haar platen draait, platen = vinyl, je moet er moeite voor doen, een plaat uit de hoes halen, kijken of het kant A of B is, 1 of 2, stof verwijderen, dat soort dingen.

Ik kijk naar de documentaire met de titel Little Girl Blue, een zangeres die zo onzeker is over wat ze kan, prachtig om naar te kijken en te luisteren, ik voel me een beetje JANIS, ik weet wat ik kan, maar in tegenstelling tot Janis breng ik het niet in de praktijk, ik teken of schilder nog nauwelijks terwijl mijn hoofd over loopt van wat ik zie en wil laten zien. Het regent hard, het tikt op de ramen van de serre, verf is er genoeg, kwasten en papier ook, het gaat erom dat je in jezelf gelooft, altijd en tegen alle verwachtingen in iedereen verbaast.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!