thuismetsijtze.reismee.nl

Een dag als vandaag.

Een dag als vandaag was er vorig jaar ook en het jaar daarvoor, elk jaar is er de eerste dag waarop de lente zich aankondigt door een strak blauwe hemel, een uitbundige zon die op mijn gezicht schijnt. Ik voel de zon nog nagloeien op mijn wangen, een heerlijk gevoel. Ik zag het vanmorgen al, er hing iets in de lucht, terwijl de zon nog op moest komen was het al duidelijk dat het een bijzondere dag zou worden, elk jaar heeft zo'n dag, ook al vergeet ik welke dag het was, dat maakt niet uit, ik geniet er van op het werk en/of thuis. De stoelen gaan weer naar buiten, de kussens worden opgeschud, het voorjaar is gearriveerd, geniet er van.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!