thuismetsijtze.reismee.nl

De wereld waarin ik leef.

Ik kijk naar het acht uur journaal op programma gemist, de wereld draait echt door, het is een puinhoop, iedereen bemoeit zich er mee, toespraken van premier Rutte naar president Obama, tranen van een Europeese dame, ook Poetin zegt nog iets, dan moet het wel belangrijk zijn. Ik loop naar buiten om de hond uit te laten, ik plas in de bosjes, dat bespaart water, niemand ziet het en wat geeft het, dat is het probleem, over de hele wereld waarin ik leef wordt alleen maar gepraat, iedereen ziet dat het slecht gaat, er wordt gejuicht als er een akkoord is bereikt dat niets veranderd aan de problemen, maar iedereen is blij, het staat op papier, handtekeningen zijn gezet, dan moet het wel goed zijn. Er verandert niets in de wereld waarin ik leef, mensen zijn bang of ze zijn bereid om te sterven voor een ideaal dat nooit bereikt kan worden, maar dat weten ze niet, ze geloven in een betere wereld die door geweld vorm moet krijgen. Als mensen bang zijn of bang gemaakt worden dan geven ze toe aan alles wat van hun gevraagd wordt, dat zou ik ook doen, maar in een bange wereld wil ik niet leven, ben ik bereid om mijn leven op het spel te zetten om dit geweld te stoppen of trek ik me terug in mijn huis ver weg van het geweld. Luister naar dit nummer waar er steeds meer gevraagd wordt van de zanger, his eyesight en tenslotte om zijn leven op te geven, maar waarvoor?, dat is de vraag, waarom zijn mensen bereid om hun leven op te offeren aan een geloof en daar onschuldige mensen in mee te nemen naar de dood.

    1. Ongeveer 17.800 resultaten

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!