thuismetsijtze.reismee.nl

Volle maan.

Het is licht buiten vanavond, de hond is weg en komt pas veel later terug, zelf heb ik er minder last van, van die volle maan, het schijnt gevaarlijk te zijn om dan buiten te lopen, er zijn verhalen genoeg over nachten met een volle maan en wolven.Ik ga vroeg naar bed, heel saai met een boek, om het niet te spannend te maken, morgen weer vroeg op. Voor de rest weinig nieuws of het moet zijn dat Donald Trump het goed doet in de peilingen, net als Geert Wilders in Nederland, opvallend is dat hun kapsel een zekere gelijkenis toont, net als hun standpunten. Ik word er niet vrolijk van, in tegendeel, ik ga mijn haar niet verven, grijs blijft het of is het wit? en mijn keuze voor de volgende verkiezingen zit aan de linkerkant wat er ook gebeurt.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!