thuismetsijtze.reismee.nl

Een ander verhaal.

Een ander verhaal is carnaval, ik doe mee op het werk, dat kost me geen moeite, het hossen niet, de liedjes zing ik uit volle borst mee, ik doe gek, dat is al heel wat voor mij. Vandaag werd de optocht afgeblazen door de harde wind, zodat er geen ongelukken konden gebeuren, nu is het weer voorbij, dat vind ik niet zo erg. De vastentijd begint, tegenwoordig doen steeds meer mensen mee, jezelf iets veertig dagen ontzeggen, stil staan bij de overvloed waarin we leven, eigenlijk moet je dat het hele jaar doen, ik vergeet ook vaak om mijn zegeningen te tellen en er blij mee te zijn, er van te genieten, Fien zei het al, geniet van het leven, je bent er maar even.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!