thuismetsijtze.reismee.nl

Oude schijt.

In het nieuws vanavond ging het over een plan om vluchtelingen op te vangen in Turkije, stuur ze terug uit Griekenland op een groot cruise schip naar het land van aankomen Turkije, wij betalen mee als we er de zorgen niet meer voor hebben, volgend jaar verkiezingen, meer is het niet een luchtbel die Samson oplaat, nogwel met een glimlach, maar dan hebben wij er geen last meer van. Vluchtelingen zijn een probleem terwijl dat helemaal niet nodig is, iedereen leeft het liefste in de wereld waar hij of zij is opgegroeid, ik bijt mijn nagels kaal voor de volgende zin, daar begint het en eindigt het, het is oude schijt, we gunnen elkaar niks, we doen alleen maar alsof we van elkaar houden, maar het stelt niks voor. Ik laat de hond uit, de pony hinnikt zacht, ze hoort me en weet dat ze iets krijgt, een appel of een wortel, mensen zijn iets minder snel te vreden te stellen, ze willen altijd de hoofdprijs en zijn teleurgesteld als ze die niet winnen, ik ook.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!