thuismetsijtze.reismee.nl

1 Januari 2016.

Nieuwjaarsdag, er is niks veranderd in de wereld, de helft van de wereldbevolking staat op met een kater, de andere helft heeft hoofdpijn omdat ze niet weten hoe ze rond moeten komen, kinderen hebben honger, hebben geen onderdak, over onderwijs hoeven het al helemaal niet te hebben. Op nieuwjaarsdag gaan we naar mijn moeder om elkaar gelukkig nieuwjaar te wensen, het kan nu nog, ze wordt oud, maar wat wordt ze mooi oud tussen al haar kinderen, kleinkinderen en achterkleinkinderen, het houdt haar jong zo lijkt het, terwijl iedereen om haar heen ouder wordt. Ik kijk in de spiegel, op nieuwjaarsdag is dat niet het beste moment om dat te doen, een lange nacht en bier, ik zie een gezicht dat ik dagelijks zie veranderen, ik heb het niet door, ouderdom overvalt me, ik wil er niets van weten, hoe zie ik er uit, het doet er niet toe, het is 1 januari, nieuwjaar, ik voel me jong en klaar voor 2016.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!