thuismetsijtze.reismee.nl

Slaap.

Na het journaal loop ik een beetje wezenloos door het huis, ik moet gapen, koffie helpt niet, slaap overvalt me, maar ik geef er niet aan toe, ik sta op, ga naar buiten en geef de pony een wortel. Het is warm, gistermorgen was het dertien graden toen ik naar het werk reed, ik verlang naar kou, zon en dagen die langer worden, kortom een winter die langzaam overgaat in het voorjaar, in plaats dat de herfst voortduurt tot de zomer. Gunstig voor de energierekening is het warme weer wel, de zon laat het helaas afweten, anders liep de meter nog verder terug. Ik mag niet klagen, zonnepanelen, een boiler die het water verwarmt met de buitenlucht en straks een verwarmings apparaat dat maar een kwart van de energie verbruikt dan de huidige panelen, maar de meter moet naar nul. We zien wel, eerst maar eens een echte winter, de slaap is verdwenen, toch vroeg naar bed.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!