thuismetsijtze.reismee.nl

Reactie.

ik schreef al zo'n 480 korte en lange stukjes in thuismetsijtze, daarvoor een verslag van de reis naar de Noordkaap met vriend Jolle, ik doe het nog steeds met plezier, soms heb ik even iets minder te melden, een andere keer vliegt het verhaal uit mijn vingers. Reactie's krijg ik zelden, dat is ook niet nodig, ik ga door zolang ik iets te vertellen heb, wat anderen er van vinden is bijzaak. Op 5 november j.l. kreeg ik een reactie van "sou" op een stuk getiteld "De natuur gaat zijn eigen gang": Wow, goeie tekst, daarvoor kreeg ik alleen een paar reacties van familie of vrienden.
Ik las het stukje nog een keer, nu denk ik dat de titel had moeten zijn "de natuur gaat haar eigen gaan", gezien de strekking van de tekst. Het doet er niet toe een reactie van een onbekende is spannend, intrigerend, want soms vraag ik me wel eens af wie de stukjes lezen, ijdel als ik ben, maar aan de andere kant vind ik de anonimiteit ook wel heel prettig. Iedereen bedankt voor het lezen, elke dag of zo nu en dan dat maakt niet uit.