thuismetsijtze.reismee.nl

Bedankt jongens, ik hou van jullie.

We gaan al jaren het tweede weekeinde van september samen weg op de motor, hoe het precies ontstaan is weet ik niet meer, we hadden vast, ten minste de meesten van ons, een motor en allemaal ons motor rijbewijs. Wij zijn mijn vier broers, mijn zwager Jolle die ik als vriend al ongeveer 45 jaar ken en ik die verhalen schrijf over de gebeurtenissen in mijn dagelijkse leven. Mijn jongste broer had het over uniek, ik vind het eigenlijk heel gewoon, een weekeinde samen waarin we praten, koken, motorrijden, wandelen, stil zijn, muziek luisteren, kaarten, spelletjes doen, laat naar bed gaan, bier drinken, ontbijten als het al bijna middag is, echt willen weten en horen hoe het gaat met iemand, vragen stellen die moeilijk zijn, niet tevreden zijn met makkelijke antwoorden, plezier hebben in kleine dingen, lachen met elkaar over een gevatte opmerking, niet boos worden als jij op de hak word genomen, herinneringen ophalen bij het kijken naar foto's van alle voorgaande motor weekeinden, huilen bij verdrietige verhalen, elkaar troosten met een arm om de schouder, een kus op de wang, plannen maken voor het volgend jaar en nog veel meer, mijn jongste broer heeft gelijk, het is uniek om zo met elkaar om te gaan, samen elk jaar naar een andere plaats, het maakt niet uit waar, het is altijd goed. Jongens bedankt, ik hou van jullie, kus

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!