thuismetsijtze.reismee.nl

Pizza.

Laat thuis, geen zin om te koken, dat komt niet zo vaak voor, meestal bedenk ik onder het werk een gerecht dat ik 's avonds ga maken, vandaag niet, een pizza uit de diepvries, wel lekker maar eigenlijk is een zelfgemaakte pizza onovertroffen. Vers deeg uit de broodbakmachine, groenten uit de tuin er op, wat wil je nog meer. Onweer, de hond kruipt weg achter mijn stoel op de veranda, net alsof ik haar kan beschermen tegen het gevaar, het gerommel is ver weg, het maakt niet uit, de hond is panisch voor het gedonder, vuurwerk, knallen en dat soort dingen. Ze heeft de deurposten en de vloer in de bijkeuken kapot gekrabd, nu zit ze in de bench als ik er niet ben, zielig, ik weet het niet, het is niet anders. Ze ligt te trillen aan mijn voeten, het is alweer stil. Vanavond gaan we nog even naar Jelmer om zijn verjaardag te vieren, de hond gaat dan in de bench, ze weet het en ik kom altijd weer terug om haar er uit te laten, gelukkig maar!!!!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!