thuismetsijtze.reismee.nl

Ontspannen & spoken.

Vandaag een ontspannen dag, thuis en op het werk. Jelmer kwam langs en vertelde over de reis in de bus, er zijn al plannen voor volgend jaar. Mijn broer Kees is jarig, een jaar voorbij, ook in verhaaltjes, zo gaat dat, even tijd om er bij stil te staan, dan gaat alles verder in je leven alsof je niet ouder bent geworden denk je dan. Ouder worden is niet zo erg, je moet er alleen niet te veel en te lang over nadenken, dat lukt me redelijk goed, maar soms word ik ploteling overvallen door het ouderdomsspook, die me de stuipen op het lijf jaagt, dan lach ik vriendelijk tegen hem in de spiegel en zie me zelf zoals ik ben, hij verdwijnt even snel als hij gekomen is. Ik weet het, spoken bestaan niet. 

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!