thuismetsijtze.reismee.nl

Slaap.

Ik luister naar muziek, het maakt niet uit wat, het is laat, slaap klopt op mijn deur, het is tijd, klaas vaak staat om de hoek met zijn zandkorrels, klaar om ze in mijjn ogen te strooien, maar ik zet nog een plaat op, slaap gaat voorbij aan mijn deur denk ik eigenwijs, maar morgenvroeg is het moeilijk opstaan. Zo was het altijd en nog steeds, ik leef op in de nacht, word wakker van het donker, pas als het licht wordt besef ik dat het tijd wordt om te gaan slapen, uit rusten kan altijd nog, maar klaas heeft zijn werk goed gedaan, mijn ogen worden zwaar van het zand, ik probeer wakker te blijven, de hond blaft tegen de maan, een egel kruipt voorzichtig weg, gisteravond werd ze weggeblaft in een droge sloot, stekels omhoog, wat een lafaard is die hond, ze durft niet te bijten in mijn stiekels, ik word doof van het geblaf. Poezen rennen de trap op en af, de muziek is afgelopen, tijd om bij klaas vaak op bezoek te gaan, hopelijk heeft hij een wekker, want het is morgen weer vroeg dag.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!