thuismetsijtze.reismee.nl

Het leven van alledag.

Wat is dat, het leven van alledag? Dat het gaat zoals het gaat, er gebeurt niks bijzonders, elke dag is hetzelfde, leven op de automatische piloot, je hebt er zelf geen stuur over, je staat erbij en kijkt er naar, het leven is iets dat je overkomt. Of heb je zelf invloed op de gang van zaken die jouw leven heet, zeg het maar, ik probeer het vaak, maar er komt zovaak iets tussen waardoor het anders loopt dan ik had gedacht/verwacht, ik pas me aan, verwonder me over de mogelijkheden die ik heb om het anders te doen, maar ik moet het wel zien en niet star vast blijven houden aan 1 ding, niets staat vast, alles kan anders. Het leven van alledag is het mooiste als ik thuis ben, niets hoeft, alles kan, een dooddoener van jewelste, want ik leg mezelf zo veel verplichtingen op waaraan ik nooit kan voldoen, de tijd is te kort, ik wil te veel. De ene dag heb ik er moeite mee, de volgende dag is er niets aan de hand, het leven van alledag is steeds nieuw, een ontdekking van wat er mogelijk is en niet teleurgesteld zijn als het niet lukt om te doen wat ik wilde. Morgen is er een nieuwe dag, wie weet wat er dan gebeurt?

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!