thuismetsijtze.reismee.nl

Stereo.

Het blijft een soort obsessie voor me, de geluidsinstallatie, van af het allereerste pick-upje waar haast geen goed geluid uit kwam, ik miste de helft van de muziek, soms draai ik platen na lange tijd en hoor nu eindelijk hoe het moet klinken. Vanavond een brom in de boxen toen ik een plaat op wilde zetten, ergernis, een ander snoertje, het blijft hetzelfde, wat het is ik weet het niet, het was er eerst niet, hoe kan het? Misschien is het morgen weg, wie weet, ik heb geen zin om me er aan te storen, plaat op en gaan. Eindeloos probeerde ik om van twee mono versterkers en een stereo pick-up een goede geluidsinstallatie te maken, uiteindelijk lukte het, maar toen had ik geld genoeg verdiend om een goede versterker te kopen en ging alles bij de vuilnis. Zo gaat het nog steeds, aldoor weer iets nieuws maken, omdat het in mijn hoofd komt, soms valt het tegen meestal is het goed zo lang als het duurt, dan moet het weer anders. Ik word er wel eens moe van, het is zo, ik kan niet anders, te oud om het nu nog te veranderen of daar een poging toe te doen. Ik luister naar platen in stereo, de brom hoor ik niet, prachtig, alle platen die ik vroeger wilde kopen en er het geld niet voor had, die heb ik nu in overvloed, nog veel meer. Ik weet niet waar ik ze moet laten, het huis en de schuur staan vol, draaien zo lang het kan. Stereo.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!