thuismetsijtze.reismee.nl

Misdaadroman en thriller.

Ik lees een misdaadroman, Novemberval met Irene Huss als hoofdpersoon en ik kijk naar Bron/Broen II met Saga Noren en die andere. Soms lopen de verhalen door elkaar in mijn hoofd, ik begin te lezen en dan zit ik in het verkeerde verhaal, net als met de serie, het duurt even voor ik de draad van het verhaal weer te pakken heb. Vandaag heb ik wat aan gelummeld, timmerwerk afgemaakt, 25 platen van Frank Zappa gekocht voor een habbekrats, hoe is het mogelijk. Ik kreeg foto's toegestuurd van mijn lief, maar die hou ik voor mezelf. Herfst in het voorjaar, wind en regen, kachel aan en een dvd bekijken, het is niet anders, nog twee afleveringen, dan ga ik slapen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!