thuismetsijtze.reismee.nl

Pauze.

Na een lange werkdag ga ik nu genieten van een paar weken pauze, niet naar het werk, maar thuis van alles doen. Wel lekker, ik hoef niet op de klok te kijken om te zien of ik al weg moet, geen wekker 's morgens, alleen die in mijn hoofd. Veel lezen tussen het klussen door, ik heb er zin in, maar het is altijd afwachten hoever ik kom met de dingen die ik me voorgenomen heb. Het is net als een reis, waarvan je van te voren niet weet wat het doel is, weg gaan en maar zien waar je komt, ook wel een goede manier om te reizen. 's Avonds muziek luisteren en wat films of series kijken, dat ligt ook een beetje aan het weer, wordt het prachtig weer dan maak ik een vuurtje in de ton achter in de tuin en ga ik zitten lezen of dromen bij de vlammen en het geknetter van het hout. Er is genoeg hout en veel afval dat moet worden verbrand. Geen reisverslag dit jaar, voor volgend heb ik al wel plannen, maar hoe lang en hoe ver dat is nog een verrassing, ook voor mij.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!