thuismetsijtze.reismee.nl

Een paar dagen weg.

Ik ga een paar dagen weg, de zorg voor de dieren is geregeld, dat vind ik heel fijn, ze hebben aandacht en eten nodig, net als mensen, maar ze kunnen het niet zelf. Dat is een zorg minder, ik blijf het moeilijk vinden om weg te gaan uit het huis waar ik me vertrouwd voel, een veilige omgeving. Als ik eenmaal weg ben valt het mee, onderweg zijn is een avontuur, het maakt niet uit of ik naar lauwersoog ga met de camper of naar de noordkaap op de motor, ik vergeet mijn huis en alles er omheen, reizen maakt mijn hoofd vrij van zorgen. Zonder reizen kan ik me ook heel gelukkig voelen thuis, hier is alles wat mijn leven nodig heeft, muziek, boeken, verf, potloden, verrotte kozijnen die ik moet vervangen, een groentetuin, tuinstoelen waarin ik kan liggen in de zon. Morgen weg, ik weet niet of er wifi is, ik schrijf mijn verhalen en zie wel of ze over komen, het kan altijd later, niet ongerust zijn.

Reacties

Reacties

Jelmer

Wifi is geregeld, we willen natuurlijk wel een verhaal! X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!