thuismetsijtze.reismee.nl

Klassieke muziek.

Klassieke muziek was heel lang niet mijn afdeling, ik had er geen belangstelling voor, alleen als het in de pop muziek werd gespeeld, the Nice, Ekseption, Electric Light Orchestra, voorheen the Move, eind jaren zestig hoorde je orkesten op heel veel platen, hoe komt zoiets op gang? Zoals het gaat met heel veel invloeden op welk gebied dan ook, zijn er heel veel volgers die het niveau van hun voorbeelden niet halen, maar ze in succes wel voorbij streven in onze tijd. Ik verbaas me vaak over de kortstondige roem van veel artiesten en alle aandacht die er bij hoort, zou ik dat zelf willen, even in de schijnwerpers en dan weer terug in de vergetelheid of een bestaan zoals ik dat nu leef, in betrekkelijke afzondering, alleen, maar met de mogelijkheid om beroemd te worden als ik mijn talenten aanspreek. Dat moet ik zeker doen, maar er zijn nog zoveel andere dingen die mijn aandacht trekken en verdienen, teveel denk ik soms, maar nooit genoeg.

Jolle is jarig, mijn vriend, kus.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!