thuismetsijtze.reismee.nl

Eten.

Al een tijdje komt Jelmer met zijn kinderen, Kelvin en Jara bij mij eten op dinsdag, vandaag aten we Belgische friet met frikandallen, kroketten en appelmoes. Als het toetje op is vraag ik wat we de volgende week gaan eten, Patat, nee, ik vraag wat vind je na patat het lekkerste. Even denken, die dingetjes met iets erin, tortelini met vulling, zeg ik, Ja, heel goed en lekker. Ik heb net een pasta kookboek gekocht in de kringloopwinkel met alle informatie over pasta, het zelf maken van bijna alle soorten, ook tortelini, dat is voor later. Wat het toetje wordt moet ik nog bedenken. Vandaag lekker buiten gewerkt op het werk, het leek wel vacantie, wat een genot.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!