thuismetsijtze.reismee.nl

Bomen.

Ik was een boom aan het snoeien, takken kort aan het zagen, de langste rechte stukken bewaar ik voor weet ik veel, toen opeens buurman jolle (joop, ik moet nog steeds aan de naam wennen, maar dat lukt wel) achter me stond. Samen hebben we een aantal uit de kluiten gegroeide wilgen omgezaagd en daarna in kleine stukjes, zodat ze in de kachel kunnen als ze gedroogd zijn. Kopje thee met speculaas. Veel werk voor een paar kruiwagens hout, wel gezellig om weer iets samen te doen. Daarna probeerde ik de laatste film van the Hobbit te downloaden, wat niet lukte, nu moet ik iets anders gaan doen en/of kijken vanavond. Ik weet het nog niet, Witse als ik die terug kan kijken, er kan zoveel, maar niet altijd lukt het me, ik ben een oen met moderne middelen, het lukt me af en toe, maar het is genoeg, meer dan genoeg, soms teveel, misschien nog een dvd kijken. Morgen een nieuwe, mooie dag.Witse gekeken, nu regent het.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!