thuismetsijtze.reismee.nl

Alleen.

Ik heb vaak gehoord van anderen dat ik goed alleen kan zijn, zo voel ik me soms "alleen", het is geen ziekte, maar een gemoeds toestand. Alleen zijn is het missen van een ander, die er wel is, maar nu even niet of altijd niet, dat is de vraag waarop ik het antwoord niet weet. Of is alleen zijn een bewuste keuze van het niet kiezen voor een ander, maar alleen voor jezelf? Op dit moment is mijn alleen zijn een zegen, ik kan doen wat ik wil, gaan slapen bij nacht en ontij, muziek draaien die ik wil, hoe hard ik het wil, het huis is stil en klaagt niet over zijn bewoner, maar het onderhoud laat te wensen over. 2015 wordt het jaar van de renovatie, achterstallig onderhoud wordt weggewerkt, andere kleuren misschien en veel hout. Ik heb zin om te beginnen, morgen is een nieuwe dag, wie weet wat er gaat gebeuren?

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!