thuismetsijtze.reismee.nl

Iedereen.

Iedereen is van de wereld en de wereld is van iedereen, the Scene met zanger The Lau. Gisteren zag ik de documentaire gevolgd door het afscheidsconcert, ontroerend, hartverwarmend, ik heb er eigenlijk geen woorden voor, wel veel tranen. Afscheid nemen vind ik moeilijk, altijd, zelfs als ik weg ga naar het werk en de hond moet in de bench dan ga ik met pijn in mijn hart, niet alleen door die trouwe hondeogen die me verdrietig aankijken, maar het gevoel van weggaan. Ik kom wel weer terug, maar dat doet er op het moment niet toe. Partir c'est un peu mourir, weg gaan dat is een beetje sterven. Afscheid nemen van iemand die dood gaat, het raakt me in mijn ziel, rigoureus, maar altijd uit het hart.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!