thuismetsijtze.reismee.nl

Blij.

Het is stil in huis, geen muziek, alleen het geluid van de wasmachine op de achtergrond, na een dag samen met iemand die heel veel praat is dat wel prettig. De hond zegt niets, af en toe geblaf als er iemand of iets voorbij komt, het is een lief beestje, heel tevreden, maar ze kijkt soms erg treurig als ik weg ga en ze alleen thuis blijft. De pony hinnikt als ze me aan hoort komen of als we langs lopen, ze krijgt altijd wel iets, een appel, een wortel, wat gras, ze is snel tevreden, ook een lief beest. Vanmorgen in het donker wandelen met de hond en de pony buiten zetten, het heeft gevroren, het gras is wit, het is niet eens zo koud. Ik ben blij dat ik met de bus naar het werk kan, maar ik moet terug om de krabber uit de schuur te pakken, de ramen zijn wit bevroren. Wat een luxe zo'n vervoermiddel, ook al knettert de uitlaat, het hoort bij een oude auto, ik hoef niet hard te rijden, als ik er maar kom. Stamppot boerenkool met worst, dat is andere koek, maar wel lekker.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!