thuismetsijtze.reismee.nl

Rory Gallagher, nog een keer.....

Thuis, het laatste stuk van de boerenkool stamppot brood opgegeten, ik had geen rookworst, maar wel frikandellen in de vriezer, dat is ook lekker. Een recept is een handleiding waar ik zelf vorm en smaak aan geef. Vergeet alle televisie koks en goeroe's, doe je eigen ding met wat JIJ lekker vind. Werner, onze kok, die het stamppot boek schreef en voor alle bewoners en mij kookt, heeft zoveel gerechten gemaakt en de recepten op geschreven voor ons, makkelijk te maken en lekker. Biertje drinken met Jelmer, grolsch beugelflesje, praten over ons leven. Hij zorgt zo goed voor me, regelt van alles en ik vind het goed. Volgend jaar naar haselunne met kelvin en de camper, met ons drie - en, hout mee, zij slapen in de vw bus en ik slaap buiten in mijn noorwegen slaapzak en luchtbed, hij weet het nog niet, nu wel. Eerst herfst en winter overleven. Rory Gallagher, nog een keer, ik zag een dvd op marktplaats, ik weet nog niet zeker of ik die koop, morgen beslis ik.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!