thuismetsijtze.reismee.nl

VW bus vervolg.

Vanavond zijn Jelmer en ik naar Woldendorp gereden om te kijken hoe het er met de bus voor staat. Heel goed, er wordt hard aan gewerkt, de vonken sprongen er letterlijk vanaf, met een slijper wordt er iets vlak gemaakt. De ene kant is klaar, zo glad als een spiegel en aan de andere kant zijn de grote deuken er uit getrokken. Voor en achter wordt er nog wat plaatwerk ingelast, plamuren, schuren, dan wordt alles epoxy groen gespoten, vervolgens de originele kleur en nog een laagje blanke lak. Nu eerst eten, ik heb pittige courgettesoep gemaakt met een flinke lepel ricotta in de soepkom. Een hele pan vol, de rest gaat in bakjes in de vriezer. De spuiter is er langer mee bezig dan verwacht, vorige week heeft zijn vrouw een week in het ziekenhuis gelegen, dat gaat voor. Ik kan nog makkelijk een maand op de motor naar het werk, boodschappen doen op de fiets is geen probleem. Lekkere soep. Vrijdag ga ik het hefdak in de was zetten, de chromen wieldoppen poetsen en dat soort dingen. Ik heb het goed en geniet er van.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!