thuismetsijtze.reismee.nl

Veertig jaar getrouwd.

Wat een gedoe, iedereen is druk met verhalen, foto's, kleding, haar, baarden, een onderkomen zoeken en meer zeg ik niet, want ik mag niks verklappen, het is een verrassing. Het bedenken van zo'n stukje is haast nog leuker dan de uitvoering, iedereen duikt in het verleden en komt met verhalen, die al bijna vergeten waren. Nostalgie, heimwee naar de goede, oude tijd is mij niet vreemd, ik schreef er al eerder over, met het ouder worden stapelen de herinneringen zich op en ik ben blij dat ik er nog zoveel van kan terug halen in mijn gedachten. Met het opruimen van het huis kom ik een wereld van vroeger tegen, ik was foto's en verhalen vergeten, maar als ik ze weer zie of lees dan komt alles terug. De mensen, gezichten die er bij horen, waar zijn ze gebleven? Jammer dat ik zo weinig foto's heb gemaakt en ook weer teveel die er niet toe doen, de beelden zitten nog in mijn hoofd, maar die kan ik aan niemand laten zien.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!