thuismetsijtze.reismee.nl

Nieuwe plaat.

Ik heb vanavond de nieuwe plaat van u2 gedownload, valt tegen vind ik. Of was het een reclame-stunt van apple, gratis voor de half miljard gebruikers van i tunes. Misschien is het beter om onafhankelijk te blijven als band, maar dat geldt voor ons natuurlijk ook, maar kan dat en kunnen wij dat? Er wordt aan zoveel kanten druk op ons uitgeoefend om dit of dat te kopen met voordeel, ook al hebben we het niet direct nodig, het wordt ons wel heel aantrekkelijk gemaakt om het wel te doen. En hoe zit het met onze opvatting over allerlei zaken, in hoeverre bepalen we die mening zelf of laten we ons overhalen om het standpunt van deze of gene te volgen en uit te dragen. Zo'n plaat brengt toch wel wat te weeg, maar muzikaal niet, hup naar de prullenbak. Zelf blijven nadenken en bepalen wat ik mooi vind, ook al gaat het tegen de stroom in. Af en toe heb ik het gevoel onafhankelijk te zijn en dat ik alles zelf bepaal, maar dat is de waan van de dag.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!