thuismetsijtze.reismee.nl

vw bus

De bus wordt opgeknapt van buiten, alle roestplekjes en plekken worden behandeld of vervangen door nieuw plaatwerk. Gisteren zijn Jelmer en ik gaan kijken hoe het er mee voor staat, prima, maar het is meer werk dan gedacht, het duurt wat langer. Zes jaar geleden heb ik de bus gekocht, het lijkt al veel langer, om makkelijker te reizen. Een vouwwagen of tent hebben voordelen, groot, veel ruimte, maar als nadeel dat het heel veel tijd kost om ze op te zetten en af te breken. Prima als je een tijd op dezelfde plek blijft, maar een ramp als je wilt trekken. Ik wilde weg, popfestivals, verre oorden en dichtbij, het hefdak omhoog, de bank naar beneden klappen, klaar om te koken en te slapen. De bank naar beneden en er konden osb-platen en gipsplaten in worden vervoerd, balken, noem maar op. Dat mag niet meer, ook geen hooi en stro, maar het blijft een vervoersmiddel. Ik ben er blij mee, ook omdat de snelheid beperkt is tot zo'n 100 km., veel harder gaat ie niet en snelwegen vermijd ik het liefst. Op kleine wegen is zo veel meer te zien, de reis naar de noordkaap heeft het bewezen, neem de tijd om te reizen. Geniet ervan.

Reacties

Reacties

Jolle

Ik hoop dat ie klaar is voor het feest van Rieneke en Menno, anders mag je mijn tent lenen, grapje.
Groeten Jolle

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!