thuismetsijtze.reismee.nl

Een paar dagen thuis.

Altijd een prettig vooruitzicht om een paar dagen thuis te zijn, minder is dan weer dat Carien vanmiddag terug naar haar huis in amsterdam is gegaan. Dat is iets waar we alletwee moeilijk aan kunnen wennen, het afscheid nemen elke keer weer. We weten ook dat het nu zo is, omdat het niet anders kan, komt tijd, komt raad. Een paar dagen thuis betekent verder gaan met de dingen waar ik mee bezig ben, teveel om op te noemen, ik moet een soort schema gaan maken, maar liever doe ik het zoals het uit komt en waar ik zin in heb. Dat schiet niet echt op, want het ene is nog niet af of ik begin met iets nieuws en terwijl ik daar mee bezig ben, komt het volgende idee op in mijn hoofd, zo gaat het al jaren. Het lijkt misschien vermoeiend, maar het is mijn manier. Morgen avond gaan Jelmer en ik kijken hoe het staat met de vw bus, fototoestel mee. Ik ben heel erg benieuwd. Het wordt ook tijd om uit te proberen of de pers om linoleumsnede's mee af te drukken, het goed doet. Eerst maar een lino maken en uitsnijden, hoe dat gaat leg ik nog wel een keer uit. Dat bedoel ik nou, zoveel te doen, soms weet ik niet waar ik het eerst mee zal beginnen, een luxe probleem en als het mooi weer is, ga ik lekker in het zonnetje mijn boek uitlezen. Het verhaal over Rory Gallagher is het lezen waard en zeker het luisteren naar hem. Downloaden op the pirate bay.