thuismetsijtze.reismee.nl

Gezegend.

Ik stel het stofzuigen nog even uit en neem nog een kop koffie. Ik zit op de veranda de krant te lezen, de zon schijnt, er waait een zachte wind, blaadjes ritselen en blaadjes vallen, de herfst komt er aan, maar vandaag nog niet. Straks op de motor naar het werk, dat is geen straf met dit weer. Een lange werkweek, dat valt dan tegen, want naast werken heb ik weinig tijd om naast de vaste dingen (koken, voor de dieren zorgen en andere huishoudelijke taken) nog iets te doen waar ik plezier in heb. Lezen en muziek luisteren doe ik elke dag. Maar ik voel me gezegend als ik op de veranda de krant zit te lezen met een kop koffie. Vanmiddag komt Carien.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!