thuismetsijtze.reismee.nl

Koken boven een vuurtje.

Het was een warme dag, de honden lopen de hele dag met de tong uit de bek, ik loop een paar keer met ze naar het Haansvaartje waar ze kunnen afkoelen. Ik heb het huis vanmorgen gestofzuigd maar er ligt alweer een laag zand, zo gaat het, het gras heb ik gemaaid maar dat blijft ook groeien, kleren worden vuil, de wasmachine aan. Wat een gemak heb ik van al die apparaten, de wasdroger is de deur uit, een rekje boven of buiten droogt net zo goed.

Vandaag kook ik goulash boven een vuurtje, dat gaat langzaam, ik heb de tijd om te lezen en een biertje te drinken.

Vader of moeder buizerd vliegt langs, het nest zit verderop boven in een boom, de jongen schreeuwen dat het een lieve lust is.

Het lijkt hier wel een paradijsje , ik pluk aardbeien voor in de yoghurt, de kersenboom zit vol met kersen, het leven is goed.


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!