thuismetsijtze.reismee.nl

Iedere dag.

Ik had me voorgenomen om iedere dag weer een stukje te schrijven, goede voornemens, maar ik zit gevangen in een boek, ik ga er mee naar bed en sta er mee op, wat een heerlijk vooruitzicht dat ik een boek van meer dan achthonderd bladzijden uit kan lezen zonder op de klok te hoeven kijken of ik al weg moet naar het werk.

David Gates van de groep Bread op de draaitafel, muziek van candlelight waar ik naar luisterde op de oude buizenradio toen we op een klein kamertje woonden boven de kantine van Gebroeders van Zanten. Een matras op de vloer, twee stoelen, een koelkast waarop de radio stond en een zwartwit televisie met een beeldscherm grootte van een laptop, we waren er als de koning te rijk mee. Ik las nog een boek terwijl mijn lief alvast ging slapen, nachtrust was een onzeker gegeven, er gebeurde altijd wel iets waardoor het laat werd.

Tijd om terug te gaan naar het boek, slaap lekker.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!