thuismetsijtze.reismee.nl

Hetzelfde en toch anders.

Ik sta elke morgen op en dat hoop ik nog vele jaren te doen, met vaste rituelen, het stelt niet zoveel voor, douchen, tandenpoetsen, aankleden, koffie zetten, de krant lezen, voor de dieren zorgen, muziek aanzetten, in willekeurige volgorde.

Altijd hetzelfde en toch anders, elke dag is verrassend, ik zie er niet meer tegen op om te gaan werken, dat is ook elke dag het zelfde en toch anders.

Santana maakte een nieuwe plaat; Africa Speaks, ik luister naar Avicii met Tim, van Prince komt het album Originals uit. Ik luister naar alles, ooit had ik het plan om alle platen die er gemaakt zijn aan te schaffen, honderdduizenden en nog veel meer, het huis is nu al te klein met een fractie van al die Lp's, ik blijf dromen, over boeken ga ik het niet hebben, ik kan de stapels die er liggen misschien lezen als ik vroeger met pensioen ga, anders gaan ze terug naar waar ze vandaan komen, de rommelmarkt of de kringloopwinkel.

Ik kocht een drumstel van Klaas, hij had vier of vijf stellen op zolder staan, het huis werd te klein, er werd geklaagd over te veel van hetzelfde en toch anders.

Nu staat er een drumstel boven, ik oefen een beetje, ruimte in de kamer maken, drumles online, alles kan.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!