thuismetsijtze.reismee.nl

Achterover.

Het is prettig om minder dagen te werken, de pensioenonderhandelingen beginnen maandag weer, wie weet wat er uitkomt, nog meer dagen vrij? Heerlijk om s morgens buiten de krant te lezen, een stuk met de honden te lopen en als ik terug kom staat mijn stoel er nog net zo, er moet wel wat gebeuren, maar ik lees eerst mijn boek uit. De zon schijnt, ik klap de stoel achterover, mijn benen op een andere stoel, ik droom weg tot de honden me wakker blaffen, ga je nog wat doen vandaag?

Misschien is het mijn leeftijd maar even achterover in de zon wegdromen vond ik altijd al heerlijk, in een stoel, in het gras, aan de kant van de weg of een slootkant, het maakt niet uit, als ik lig en ik doe mijn ogen dicht dan ben ik vertrokken.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!