thuismetsijtze.reismee.nl

Paardenmest.

Het land naast de tuin wordt bewerkt, de boer hakselt het gras door de grond en strooit er mest met stro overheen. In de stal van de pony ligt een laag mest met stro van 20 centimeter dik, wat moet ik er mee, de hele winter heb ik steeds stro over de stront gegooid, een potstal heet zoiets, het wordt een dikke laag en is lekker warm. Zal ik de mest over het land kruien?, dat kan niet zonder het aan de boer te vragen. Opeens zie ik hem over het land rijden met trekker en kar, ik vraag of ik de paardenmest over het land mag gooien, geen probleem, morgenvroeg ploegt hij het land om.

Ik ben er twee uur mee bezig, werk mezelf in het zweet, in de verte begint het te onweren, net op tijd klaar voor de regen, wat een gedoe.


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!