thuismetsijtze.reismee.nl

Bezig in de tuin.

Ik ben overal bezig in de tuin, net waar ik zin in heb en niet te lang, dan gaat het ook niet vervelen. Wat zeker niet gaat vervelen is buiten in de tuinstoel zitten en kijken wat er om me heen gebeurt, als het te vermoeiend wordt gaat de rugleuning omlaag en geniet ik van de voorjaarszon. Het wordt tijd om de hangmat weer op te hangen tussen de kersenboom (volop in bloei) en de pruimenboom, ik las laatst in de krant dat je niet teveel moet doen in de tuin, dat had ik zelf ook al bedacht.

Net als andere jaren probeer ik een moestuin aan te leggen, ik heb er alle vertrouwen in dat het dit jaar lukt. In de kas staat snijbiet, spinazie, de venkel kan ik bijna planten, tijd om de volgende groenten te zaaien, niet te veel, ik moet het ook allemaal opeten of wecken of iets dergelijks.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!