thuismetsijtze.reismee.nl

Eenden langs de weg.

Ik zit te lezen in de stoel van mijn vader die nu in de serre staat, Talk Talk speelt de plaat the colour of spring.

Ik kijk naar buiten net op het moment dat een eend opvliegt, door een auto geraakt wordt en aan de andere kant van de weg neerkomt, ze slaat nog een paar keer tevergeefs met haar vleugels, dan ligt ze doodstil langs de kant van de weg in de berm, het mannetje vliegt weg, gelukkig de goede kant op.

Het is lente, alles ontluikt, mensen verstoren zoveel in de natuur, het evenwicht is zoek.

Ik ben aan het koken maar de eetlust vergaat me, misschien ben ik een watje, denk ik.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!