thuismetsijtze.reismee.nl

Buiten koken.

Als je alleen woont moet je oppassen dat het koken er niet bij in schiet, iets makkelijks ligt voor de hand, een Strammer Max (uitsmijter), een pizza uit de supermarkt, even iets laten bezorgen, junkfood. Ik probeer steeds iets nieuws uit, kook voor twee of drie dagen tegelijk, er kunnen altijd onverwacht  mensen langs komen, geen probleem, er is altijd genoeg eten. Vanavond maak ik me er makkelijk van af, de airfryer wordt getest op bitterballen, de eerste portie is heerlijk, heet, bruin en smakelijk, dat smaakt naar meer. Morgen maak ik een quiche met prei, paprika en veel kaas, misschien spekjes.

Mijn motorbroers komen kaarten in maart, wat zal ik ze voorzetten? Het voorjaar komt er aan, buiten koken boven een vuurtje lijkt me een goed idee, in een heksenketel, wat het wordt blijft een verrassing.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!