thuismetsijtze.reismee.nl

Koken voor iedereen.

Ik heb koken altijd al een plezierige bezigheid gevonden, nieuwe recepten uitproberen of zelf iets bedenken, na verloop van tijd heb je een kookboek in je hoofd en kan je van alles combineren, heel prettig als er onverwacht eters langskomen. Vroeger hield ik er niet zo van als er plotseling mensen op bezoek kwamen, ik had wat tijd nodig om te schakelen, tegenwoordig gaat dat soepeler, ik lijk verdorie wel op mijn oude vw bus, sinds er een nieuw schakelmechanisme in zit gaat het bijna vanzelf. Bij mij is er niet zo veel verandert, er is alleen wat meer ruimte in mijn hoofd, meer plaats voor anderen dat maakt alles een stuk eenvoudiger, in plaats dat ik mensen uit de weg ga, vraag ik ze nu (soms) te eten en vind ik het gezellig.

Heel af en toe denk ik erover om maandelijks één keer te koken voor een tafel (is acht) vol mensen, die zich via een app kunnen aanmelden, onbekenden die voor een prikkie kunnen komen eten met op de achtergrond hun favoriete plaat, dat hoort er bij. Zover is het nog niet, misschien ook nog te combineren met schilderijen en tekeningen aan de wand, een expositie, die bekeken kunnen worden met een zelf gebrouwen biertje in de hand.

Ik kreeg de afgelopen weken twee keer het verzoek om foto's van mijn indianen schilderijen op te sturen naar Canada, bijzonder, wie weet ?


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!