thuismetsijtze.reismee.nl

Knie.

Mijn linkerknie is kwetsbaar, veertig jaar geleden is de meniscus verwijderd zonder gevolgen, ik heb jaren lang basketball gespeeld, hard gelopen, tien, 20, halve marathon, hele marathon gelopen zonder problemen, het vlees is zwak, dat is een ander verhaal waar ik een boek over kan schrijven, het lichaam heeft ook zijn zwakke kanten, er zijn grenzen, als je daar geen rekening mee houd, is de knie de klos, kwetsbaar.

Drie nachten heb ik nauwelijks geslapen, pijn, hoe ik ook draaide het maakte niet uit, de pijn bleef, werd alleen maar erger, de klok van de kerk sloeg elk uur voorbij, Warren Zevon zong, I'll sleep when I''m dead. Zo erg was het niet, de dokter gaf advies, blijven wandelen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!