thuismetsijtze.reismee.nl

Hard werken.

Ik wilde iets schrijven over hard werken, dat kan helemaal geen kwaad, maar ik was de afgelopen dagen bezig met het adopteren van een hond, dat valt nog niet mee. Lange vragenlijsten moest ik invullen, waarna ik dagen op antwoord heb gewacht, niets gehoord of ik moet een omheining om mijn tuin plaatsen, ik stop er even mee, nog één hond staat in de belangstelling, gewoon van iemand uit de buurt, die te klein woont, te weinig tijd heeft om het beestje uit te laten (waar begin je aan denk ik, dat weet je toch van te voren), ik wacht af en anders loop ik gewoon weer met mezelf te wandelen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!