thuismetsijtze.reismee.nl

Zielig.

Jolle schrijft: de hond kijkt wel zielig, is ze niet mishandelt. Dat weet ik niet, maar een hond uit een asiel in de buurt kan ook geschopt, geslagen, enz. zijn, het is geen garantie dat je een lieve hond krijgt. Ik ga er van uit dat honden altijd lief en aardig zijn net als mensen, ook al zijn ze mishandelt, zijn ze op de vlucht, vragen ze asiel aan, vaak kan je er zelf niets aan doen, het zijn de omstandigheden waar je geen vat op hebt. Wij hebben het goed, laten we voor de anderen zorgen, mens of dier, het maakt niet uit, als ik moet kiezen stem ik eerder op de partij van de dieren dan de pvv, 50+ al helemaal niet, 81 partijen doen mee aan de verkiezingen, we zijn gek geworden met elkaar, de partij voor de liefde bestaat nog niet, ik stel me kandidaat, maar waarschijnlijk denk ik er morgen anders over.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!