thuismetsijtze.reismee.nl

BBQ.

Regeldag, kapot apparaat terugsturen, dat moet naar een speciale winkel in Zuidlaren, met de oude versterker naar de reparateur in Vries, een prachtige zaak met de mooiste spullen op het gebied van audio/stereo, het is net als met motoren, ik kijk mijn ogen uit, maar ik blijf tevreden met wat ik heb. Daarna naar de kampeerzaak voor tentrubbers en een waterpompje voor de camper, die is kapot, hopelijk kan ik het repareren, ik koop een tafel BBQ die in de aanbieding is, klein, handig om mee te nemen als ik ga kamperen. Ik rijd in de oude camper over kleine weggetjs, verlaten op een enkele fietser na, als ik terugrijd kom ik vriend Jolle tegen, zwaaien, in Eelde/Paterswolde of is het al Haren denk ik aan neef Hans, ik kijk naar links en zie hem bezig in de tuin, te laat om te stoppen, we hebben elkaar vorige week nog gezien.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!