thuismetsijtze.reismee.nl

Peter Green.

Ik zit op de veranda te lezen, schrijf iets, kijk op Youtube naar Fleetwood Mac, Boston Tea Party "live", uitgebracht op vinyl, drie platen, kom luisteren, de live beelden + muziek, alles is te zien, komt terug, zo ongelofelijk mooi, ik was er toen niet bij, nu wel. Dan komt er een concert met Carlos Santana< Black Magic Woman, Peter staat aan de kant en speelt mee maar Carlos is de man en maakt de show, de meester staat in de schaduw, de leerling verdient er goed geld aan. Misschien moet ik niet zo zijn als ik ben, maar ik ben niet anders, romantisch, sentimenteel, de vogels fluiten harder dan de muziek en zo hoort het ook.

Vannacht had ik de raarste dromen, net komt er een motor voorbij, minstens 200 kilometer, ik ben een beetje motor moe, morgen meer daar over

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!