thuismetsijtze.reismee.nl

Bootjes.

Op de heen-en terugweg naar en van het werk moet ik over een brug, het maakt niet uit hoe ik rijd, vanmiddag op de terugweg gingen de bomen naar beneden, er komt een boot aan, een rij auto's moest stoppen acher mij, een flinke rij. Er kwam een klein plezier vaartuigje onder de brug door, waarvoor tientallen auto's moesten stoppen, de afrit van de snelweg stond ook vol, de omgekeerde wereld, maar hoe moet het anders? De brug vier keer per dag open voor kleine bootjes schiet niet op voor die mensen, elk bootje doorlaten houdt het verkeer enorm op, wie heeft dit systeem bedacht, bruggen zijn soms een ergernis als ze 's zomers zo vaak omhoog gaan voor kleine bootjes. Aan de andere kant krijg ik dan langer de tijd om naar mooie muziek te luisteren, weegt dat op tegen de tijd die ik moet wachten?

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!