thuismetsijtze.reismee.nl

What's going on.

Na een late dienst kijk ik vaak nog even naar het acht uur journaal op programma gemist, daarna soms nog naar de wereld draait door als ik geen zin heb om iets anders te doen. Meestal vind ik het achteraf zonde van mijn tijd en dat ik beter iets anders had kunnen doen dan stom televisie kijken, maar achteraf kan ik alles altijd beter beoordelen dan voor die tijd of op het moment zelf, het is niet anders. Ledigheid is des duivels oorkussen, ik zou zo graag in de warme zon zitten te niksen (lezen mag ook) en me laten verwarmen, maar het is te koud, niks aan te doen. Moet ik altijd bezig zijn, vraag ik me weleens af, alles zelfmaken, overal voor zorgen, kan ik dat beter dan iemand anders? Ik weet het niet, wel dat ik er vaak plezier aan beleef om het zelf te doen, te bedenken hoe ik iets moet maken, repareren, dat soort dingen. Vaak bedenk ik teveel, ik kan het soms niet meer onthouden, daarvoor heb ik een opschrijfboekje gekregen, daar noteer ik wat ik heb bedacht met tekeningen, niks bijzonders, maar ik kan het boekje doorbladeren en de plannen komen terug. Wat is er aan de hand, What's going on, een plaat van Marvin Gaye, opnieuw uitgebracht op gekleurd vinyl voor een vriendenprijsje, dat kon ik niet laten lopen, dat is er aan de hand en ik ben heel benieuwd hoe de plaat klinkt, dat ga ik nu horen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!