thuismetsijtze.reismee.nl

500.

Dit is het 500ste verhaal (tje), best wel een mijlpaal vind ik, toen ik er aan begon hoopte ik een jaar vol te maken in een dagelijks woordje al of niet voor het slapen gaan. Eigenlijk stel ik geen doelen in mijn leven, van wat ik wilde worden tot wat ik wil maken, het gaat zoals het komt, wel heb ik plannen en ideeën, daar heb ik er vaak teveel van, soms is het een rommeltje in mijn hoofd en om me heen, mijn enige doel is dan om daar wat meer lijn in te brengen. Ik probeer het steeds weer, maar er komt iets tussen, een ander idee krijgt voorrang boven wat ik aan het doen ben, nieuwe dingen zijn vaak prettiger om mee te beginnen, het moet zich nog ontwikkelen, als ik het eenmaal uitgewerkt heb in mijn hoofd verlies ik al gauw de belangstelling. Ik heb nu een boekje om dat soort dingen in op te schrijven of te tekenen zodat ik het niet vergeet, dat is al heel wat. Misschien moet ik af en toe een foto maken en laten zien van wat er allemaal gebeurt hier in en rondom het huis, dat is dan voor de volgende 500 afleveringen. Jullie zijn nog niet van me af!