thuismetsijtze.reismee.nl

Morgen.

Morgen is een andere dag, ik kan er van alles over schrijven, er een nachtje over slapen, eerst nadenken voor dat ik wat zeg, voor het zingen de kerk uit, morgenstond heeft goud in de mond, na regen komt zonneschijn, het klinkt opbeurend, de moed zakt me in de schoenen, van de regen in de drup, tussen de wal en het schip vallen. Het leven is onvoorspelbaar dat maakt het aan de ene kant, de mooie heel plezierig en aangenaam, ik geniet er elke dag van, de andere kant is onvoorspelbaar, er kan zoveel gebeuren waar ik niet aan wil denken, maar het gebeurt gewoon, het overvalt me. Ik leef mijn leven op mijn manier, vaak te laat naar bed, onrust in mijn hoofd, een paar biertjes om tot rust te komen, het is niet anders, maar altijd de gedachte aan de dood, het klinkt dramatisch, het is voor mij heel gewoon. Alleen schrik ik heel erg als iemand ziek wordt van mijn leeftijd, het besef van de eindigheid van het leven, mijn leven, ik wil er nog niet aan denken, maar het is onvermijdelijk want ik word ouder. Ik draai de live plaat van Solution, zo mooi, dat is ook mijn leven, muziek lost alle problemen op, luisteren met je hart, 100 Words je bent verliefd, je vliegt in plaats van te lopen, je zingt als je praat, waar maak ik me druk over, ik wil alleen samen zijn met mijn lief. Kus.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!